آ

  • آزمون عملی تربیت‌بدنی بهینه‌سازی فرایند آزمون عملی تربیت‌بدنی با استفاده از شبیه‌سازی و روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]

  • آموزش مدیریت ورزشی بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی‌ارشد در ایران و دانشگاه‌های منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]

  • آینده‌پژوهی نقش‌آفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]

ا

  • ابزار اعتباریابی و روایی‌سنجی پرسش‌نامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]

  • اثربخشی بررسی میزان بهره‌وری بعد حرفه‌ای فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]

  • اثربخشی سازمانی طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]

  • اجرای راهبرد ها برنامه‌ریزی راهبردی اداره کل ورزش‌وجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]

  • ادارة ورزش‌وجوانان طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]

  • ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی اعتباریابی پرسش‌نامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]

  • ایران شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]

  • ارتباطات ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزش‌وجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]

  • ارزیابی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیت‌سازی سازمان‌های ورزشی به‌منظور پاسخ‌گویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سه‌شاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]

  • ارزیابی عملکرد تبیین و پیاده‌سازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی هیئت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]

  • ارزش اقتصادی ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه‌ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]

  • ارزش رسانه‌ای ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه‌ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]

  • استرس شغلی تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]

  • استعدادیابی تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]

  • اشتغال تحلیل اثر سرمایه‌گذاری دولت بر اشتغال دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد رشتة تربیت‌بدنی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]

  • اعتباریابی اعتباریابی پرسش‌نامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]

  • اعتباریابی اعتباریابی و روایی‌سنجی پرسش‌نامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]

  • اعتباریابی ابزار ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت‌علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]

  • اعتماد به برند بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]

  • اعتماد به برند توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]

  • اعتماد به رابطه اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]

  • اقتصاد فوتبال ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه‌ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]

  • اقتصاد ورزش برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]

  • اکوسیستم کارآفرینی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]

  • ای- گارچ اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیش‌بینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]

  • المپیاد ورزشی دانشجویان تأثیر ویژگی‌های کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]

  • المپیک سنجش تأثیر‌گذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]

  • اماکن ورزشی پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]

  • امکانات سخت‌افزاری ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزش‌وجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]

  • انگیزه تأثیر مداخلة آموزشی مهارت‌های هفت‌گانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]

  • اهمیت برنده‌شدن نقش هویت هوادار و اهمیت برنده‌شدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]

  • اهواز شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]

  • اوقات‌فراغت نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراک‌شده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقات‌فراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]

ب

  • بازاریابی تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاه‌های بدن‌سازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]

  • بازاریابی کاربرد روان‌شناسی رنگ در بازاریابی باشگاه‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]

  • بازاریابی اجتماعی طراحی مدل الزامات پیاده‌سازی بازاریابی اجتماعی در ورزش‌های تفریحی کشور با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]

  • بازاریابی حسی بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]

  • بازاریابی عصبی ساخت واعتباریابی پرسش‌نامة بازاریابی عصبی در باشگاه‌های ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]

  • بازیکن فوتبال ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه‌ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]

  • بازی‌های المپیک پیش‌بینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]

  • بازی‌های رایانه‌ای شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]

  • باشگاه تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاه‌های بدن‌سازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]

  • باشگاه فوتبال نقش هیئت‌مدیرة باشگاه‌های فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]

  • باشگاه‌های تکواندو شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]

  • باشگاه‌های ورزشی تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]

  • باشگاه‌های ورزشی ساخت واعتباریابی پرسش‌نامة بازاریابی عصبی در باشگاه‌های ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]

  • باشگاه‌های ورزشی مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذی‌نفعان باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]

  • باشگاه‌های ورزشی استان کردستان رتبه‌بندی شاخص‌های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]

  • باشگاه ورزشی اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]

  • بانوان شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]

  • بخش خصوصی ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]

  • برنامة درسی بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی‌ارشد در ایران و دانشگاه‌های منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]

  • برنامة راهبردی برنامه‌های راهبردی فدراسیون قایق‌رانی جمهوری‌اسلامی‌ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]

  • برنامة عملیاتی ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]

  • برنامه راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی اداره کل ورزش‌وجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]

  • برندسازی تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]

  • برندسازی کاربرد کهن‌الگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]

  • برندهای ورزشی توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]

  • برندهای ورزشی لوکس تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]

  • بعد حرفه‌ای بررسی میزان بهره‌وری بعد حرفه‌ای فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]

  • بهره‌وری بررسی میزان بهره‌وری بعد حرفه‌ای فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]

  • بهره‌وری پژوهشی ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت‌علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]

  • بهره‌وری سازمانی تأثیر مداخلة آموزشی مهارت‌های هفت‌گانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]

  • بهره‌وری فدراسیون‌ها بررسی میزان بهره‌وری بعد حرفه‌ای فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]

پ

  • پاسخگویی بررسی عوامل تبیین‌کنندة زبان مطلوب مدیران سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]

  • پذیرش هویت اجتماعی تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]

  • پساتحریم اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیش‌بینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]

  • پیش‌بینی عملکرد ورزشی پیش‌بینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]

  • پول‌شویی شناسایی عوامل مؤثر در پول‌شویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]

ت

  • تبلیغات تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف‌کنندگان کتاب‌های ورزشی ازطریق روابط‌عمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]

  • تجربة خوشایند ارائة مدل کیفیت وب‌سایت‌های ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیت‌بدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]

  • تجربة مشتریان تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]

  • تجزیه‌وتحلیل میک‌مک طراحی مدل مدیریت آشوب‌گونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]

  • تجهیزات بدن‌سازی طراحی مدل ارتباطی چیره‌دستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات بدن‌سازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]

  • تحریم اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیش‌بینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]

  • تحلیل اکتشافی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت‌علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]

  • تحلیل عاملی اکتشافی اعتباریابی پرسش‌نامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی ساخت واعتباریابی پرسش‌نامة بازاریابی عصبی در باشگاه‌های ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]

  • تحلیل عاملی تأییدی اعتباریابی پرسش‌نامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]

  • تداعی برند کاربرد کهن‌الگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]

  • تراز تجاری ورزش اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیش‌بینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]

  • ترجیح برند تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]

  • تصمیم‌گیری چندمعیاره رتبه‌بندی شاخص‌های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]

  • تصویر برند نقش مسئولیت‌های اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]

  • تصویر برند توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]

  • تعهد باشگاهی الگوی تمایل به جابه‌جایی والیبالیست‌ها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]

  • تعهد حرفه‌ای ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روان‌شناختی و تعهد حرفه‌ای کارشناسان فدراسیون‌های ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]

  • تعهد رابطه اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]

  • تقاضای بازار شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]

  • تکنیک دلفی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]

  • تماشاگر تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]

  • تمایلات رفتاری تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]

  • تمرین مقاومتی تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]

  • توانمندسازی روان‌شناختی ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روان‌شناختی و تعهد حرفه‌ای کارشناسان فدراسیون‌های ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]

  • توانمندسازی کارکنان طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم‌ مدیریت استعداد و قابلیت هوشمند‌ی سازمانی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری در اداره‌های کل ورزش‌وجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]

  • توسعة استعداد تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]

  • توسعۀ ورزش بررسی وضعیت توسعه‌یافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]

  • تولیدات علمی سنجش تأثیر‌گذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]

  • تولید ناخالص داخلی تأثیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کارگاه‌های تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]

  • تولید ناخالص داخلی ورزش برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]

ج

  • جابه‌جایی الگوی تمایل به جابه‌جایی والیبالیست‌ها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]

  • جامعة برند ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]

  • جودو شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]

چ

  • چابکی سازمانی طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]

  • چاقی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]

  • چیره‌دستی سازمانی طراحی مدل ارتباطی چیره‌دستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات بدن‌سازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]

ح

  • حجم اقتصاد ورزش برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]

  • حکمرانی نقش هیئت‌مدیرة باشگاه‌های فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]

  • حکمرانی خوب ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزش‌وجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]

  • حمایت اجتماعی نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراک‌شده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقات‌فراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]

  • حمایت ادراکی مربی الگوی تمایل به جابه‌جایی والیبالیست‌ها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]

  • حمایت سازمانی الگوی تمایل به جابه‌جایی والیبالیست‌ها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]

خ

  • خصوصی‌سازی پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]

  • خلق فعالیت‌های ورزشی طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]

  • خودکارآمدی نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراک‌شده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقات‌فراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]

  • خوشحالی از ناراحتی دیگران نقش هویت هوادار و اهمیت برنده‌شدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]

د

  • داده‌بنیاد تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمان‌های ورزشی کشور براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]

  • دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد تربیت‌بدنی تحلیل اثر سرمایه‌گذاری دولت بر اشتغال دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد رشتة تربیت‌بدنی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]

  • دانشجویان شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]

  • دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی تحلیل اثر سرمایه‌گذاری دولت بر اشتغال دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد رشتة تربیت‌بدنی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]

  • دانشگاه‌های منتخب بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی‌ارشد در ایران و دانشگاه‌های منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]

ذ

  • ذی‌نفعان تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاه‌های بدن‌سازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]

  • ذی‌نفعان مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذی‌نفعان باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]

ر

  • رادیو تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]

  • رسانه‌های اجتماعی ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]

  • رسانه‌های جمعی تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]

  • ریسک الزام قانونی منابع انسانی تحلیل تسلط ریسک‌های منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزش‌وجوانان با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]

  • ریسک راهبردی منابع انسانی تحلیل تسلط ریسک‌های منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزش‌وجوانان با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]

  • ریسک عملیاتی منابع انسانی تحلیل تسلط ریسک‌های منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزش‌وجوانان با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]

  • ریسک مالی منابع انسانی تحلیل تسلط ریسک‌های منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزش‌وجوانان با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]

  • رشتۀ بدمینتون بررسی وضعیت توسعه‌یافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]

  • رشد و توسعه سنجش تأثیر‌گذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]

  • رضایت الکترونیک ارائة مدل کیفیت وب‌سایت‌های ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیت‌بدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]

  • رضایتمندی تأثیر ویژگی‌های کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]

  • رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]

  • رفتار تعاملی ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]

  • رفتار مصرف‌کنندگان تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف‌کنندگان کتاب‌های ورزشی ازطریق روابط‌عمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]

  • رفتار مصرفی مشتریان کاربرد روان‌شناسی رنگ در بازاریابی باشگاه‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]

  • رقابت ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسب‌‌وکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]

  • روابط‌عمومی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف‌کنندگان کتاب‌های ورزشی ازطریق روابط‌عمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]

  • روان‌شناسی رنگ کاربرد روان‌شناسی رنگ در بازاریابی باشگاه‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]

  • رویداد چندورزشی پیش‌بینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]

  • روش جاذبه اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیش‌بینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]

  • روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره بهینه‌سازی فرایند آزمون عملی تربیت‌بدنی با استفاده از شبیه‌سازی و روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]

ز

  • زبان مطلوب بررسی عوامل تبیین‌کنندة زبان مطلوب مدیران سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]

  • زنان تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]

س

  • ساختار اقتصادی شناسایی عوامل مؤثر در پول‌شویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]

  • ساختار پارک‌ها مدل‌سازی نقش تعاملی ساختار پارک‌ها، محل زندگی و فعالیت ‌بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]

  • سازمان تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمان‌های ورزشی کشور براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]

  • سازمان‌های ورزشی اعتباریابی پرسش‌نامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]

  • سازمان‌های ورزشی بررسی میزان بهره‌وری بعد حرفه‌ای فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]

  • سازمان‌های ورزشی طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم‌ مدیریت استعداد و قابلیت هوشمند‌ی سازمانی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری در اداره‌های کل ورزش‌وجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]

  • سازمان‌های ورزشی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیت‌سازی سازمان‌های ورزشی به‌منظور پاسخ‌گویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سه‌شاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]

  • سالمندی الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]

  • سبک خرید توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]

  • سرمایة فکری ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روان‌شناختی و تعهد حرفه‌ای کارشناسان فدراسیون‌های ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]

  • سرمایه‌گذاری در ورزش ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]

  • سرمایه‌گذاری دولت تحلیل اثر سرمایه‌گذاری دولت بر اشتغال دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد رشتة تربیت‌بدنی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]

  • سلامت‌محور الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]

ش

  • شاخص استعدادیابی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]

  • شاخص‌های توسعه بررسی وضعیت توسعه‌یافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]

  • شادی تأثیر ویژگی‌های کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]

  • شایستگی تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمان‌های ورزشی کشور براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]

  • شبکة رادیویی ورزش تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]

  • شبیه‌سازی بهینه‌سازی فرایند آزمون عملی تربیت‌بدنی با استفاده از شبیه‌سازی و روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]

  • شخصیت برند تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]

  • شخصیت برند کاربرد کهن‌الگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]

  • شخصی‌سازی خدمات اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]

  • شفافیت بررسی عوامل تبیین‌کنندة زبان مطلوب مدیران سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]

ص

  • صادرات هم‌گرایی صادرات گروه کالا‌های ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]

  • صحه‌گذاری اثر نوگرایی مصرف‌کننده بر سبک‌های خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]

  • صنعت هم‌گرایی صادرات گروه کالا‌های ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]

  • صنعت ورزش تأثیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کارگاه‌های تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]

  • صنعت ورزش طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]

ط

  • طراحی سناریو بهینه‌سازی فرایند آزمون عملی تربیت‌بدنی با استفاده از شبیه‌سازی و روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]

ظ

  • ظرفیت‌سازی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیت‌سازی سازمان‌های ورزشی به‌منظور پاسخ‌گویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سه‌شاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]

ع

  • عشق به برند توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]

  • عملکرد توسعة محصول جدید طراحی مدل ارتباطی چیره‌دستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات بدن‌سازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]

  • عناوین درسی بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی‌ارشد در ایران و دانشگاه‌های منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]

  • عوامل انسانی تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندی‌های تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]

  • عوامل تجاری‌کردن تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندی‌های تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]

  • عوامل راهبردی تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندی‌های تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]

  • عوامل فناورانه تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندی‌های تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]

  • عوامل مالی تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندی‌های تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]

غ

  • غرور فیزیکی تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]

ف

  • فدارسیون قایق‌رانی برنامه‌های راهبردی فدراسیون قایق‌رانی جمهوری‌اسلامی‌ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]

  • فدراسیون‌های المپیکی بررسی میزان بهره‌وری بعد حرفه‌ای فدراسیون‌های ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]

  • فدراسیون‌های ورزشی ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روان‌شناختی و تعهد حرفه‌ای کارشناسان فدراسیون‌های ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]

  • فراموشی سازمانی هدفمند طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]

  • فرسودگی شغلی تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]

  • فرهنگ‌سازان طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]

  • فرهنگ مشارکت طراحی مدل الزامات پیاده‌سازی بازاریابی اجتماعی در ورزش‌های تفریحی کشور با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]

  • فروش شخصی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف‌کنندگان کتاب‌های ورزشی ازطریق روابط‌عمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]

  • فروشگاه‌های ورزشی بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]

  • فساد در ورزش ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزش‌وجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]

  • فساد مالی شناسایی عوامل مؤثر در پول‌شویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]

  • فشارهای منفی مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذی‌نفعان باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]

  • فعالیت بدنی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]

  • فعالیت بدنی نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراک‌شده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقات‌فراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]

  • فعالیت ‌بدنی مدل‌سازی نقش تعاملی ساختار پارک‌ها، محل زندگی و فعالیت ‌بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]

  • فوتبال ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]

  • فوتسال تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]

  • فوق‌برنامة ورزشی ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]

ق

  • قدردانی مشتری اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]

ک

  • کارایی تبیین و پیاده‌سازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی هیئت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]

  • کارآفرینی ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسب‌‌وکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]

  • کارآفرینی ورزشی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]

  • کارت امتیازی متوازن برنامه‌ریزی راهبردی اداره کل ورزش‌وجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]

  • کارت امتیازی متوازن تبیین و پیاده‌سازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی هیئت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]

  • کارکنان رادیو تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]

  • کارگاه‌های تولیدی تأثیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کارگاه‌های تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]

  • کالا‌ هم‌گرایی صادرات گروه کالا‌های ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]

  • کالاهای ورزشی تأثیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کارگاه‌های تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]

  • کتاب‌های ورزشی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف‌کنندگان کتاب‌های ورزشی ازطریق روابط‌عمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]

  • کسب‌وکارهای ورزشی ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسب‌‌وکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]

  • کیفیت خدمات ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]

  • کیفیت خدمات رویداد تأثیر ویژگی‌های کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]

  • کیفیت وب‌سایت‌های ورزشی ارائة مدل کیفیت وب‌سایت‌های ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیت‌بدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]

  • کهن‌الگو کاربرد کهن‌الگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]

گ

  • گرایش رقبا تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]

  • گرایش مشتری تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]

  • گردشگری رویداد تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]

ل

  • لیگ برتر نقش مسئولیت‌های اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]

  • لیگ برتر فوتبال ایران ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه‌ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]

م

  • ماتریس برنامه‌ریزی استراتژیک کمی ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]

  • ماژولاریتی محصول طراحی مدل ارتباطی چیره‌دستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات بدن‌سازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]

  • محصولات ورزشی توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]

  • محیط ادراک‌شده نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراک‌شده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقات‌فراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]

  • محیط بازار تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]

  • مدال‌های کسب‌شده پیش‌بینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]

  • مدیران تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمان‌های ورزشی کشور براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]

  • مدیران رادیو تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]

  • مدیران زن نقش‌آفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]

  • مدیریت استعداد طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم‌ مدیریت استعداد و قابلیت هوشمند‌ی سازمانی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری در اداره‌های کل ورزش‌وجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]

  • مدیریت آشوب‌گونه طراحی مدل مدیریت آشوب‌گونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]

  • مدیریت بدن تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]

  • مدیریت ریسک تحلیل تسلط ریسک‌های منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزش‌وجوانان با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]

  • مدیریت زنجیرة تأمین خدمات رتبه‌بندی شاخص‌های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]

  • مدیریت ورزشی بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی‌ارشد در ایران و دانشگاه‌های منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]

  • مدل پارادیمی الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]

  • مدل پین و گیلمور تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]

  • مدل‌سازی معادلة ساختاری نقش مسئولیت‌های اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]

  • مدل سوات برنامه‌های راهبردی فدراسیون قایق‌رانی جمهوری‌اسلامی‌ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]

  • مدل کیواسک ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]

  • مزیت رقابتی اعتباریابی و روایی‌سنجی پرسش‌نامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]

  • مسئولیت اجتماعی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیت‌سازی سازمان‌های ورزشی به‌منظور پاسخ‌گویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سه‌شاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]

  • مشاوران طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]

  • مشکلات مالی مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذی‌نفعان باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]

  • مصرف‌کننده توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]

  • معلمان تربیت‌بدنی تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]

  • معماری فضای ورزشی کاربرد روان‌شناسی رنگ در بازاریابی باشگاه‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]

  • منابع انسانی تأثیر مداخلة آموزشی مهارت‌های هفت‌گانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]

  • مهارت‌های ارتباطی مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذی‌نفعان باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]

  • مؤلفه‌های کیفی ارائة مدلی از اثر مؤلفه‌های کیفی یک وب‌سایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]

ن

  • نشاط اجتماعی الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]

  • نظام ورزش نقش‌آفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]

  • نفوذ اجتماعی تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]

  • نقش نقش هیئت‌مدیرة باشگاه‌های فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]

  • نقش‌های مدیریتی نقش‌آفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]

  • نگرش مشتری تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]

  • نگرش‌های شغلی تأثیر مداخلة آموزشی مهارت‌های هفت‌گانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]

  • نهادهای حاکمیتی طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]

  • نوگرایی احساسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده بر سبک‌های خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]

  • نوگرایی شناختی اثر نوگرایی مصرف‌کننده بر سبک‌های خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]

و

  • وب‌سایت ورزشی ارائة مدلی از اثر مؤلفه‌های کیفی یک وب‌سایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]

  • ورزش هم‌گرایی صادرات گروه کالا‌های ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]

  • ورزش تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمان‌های ورزشی کشور براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]

  • ورزش شناسایی عوامل مؤثر در پول‌شویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]

  • ورزش الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]

  • ورزش اعتباریابی و روایی‌سنجی پرسش‌نامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]

  • ورزش آسیا پیش‌بینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]

  • ورزش قهرمانی پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]

  • ورزش قهرمانی سنجش تأثیر‌گذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]

  • ورزش قهرمانی طراحی مدل مدیریت آشوب‌گونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]

  • ورزشکاران تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاه‌های بدن‌سازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]

  • ورزشکاران پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]

  • ورزش‌های تفریحی طراحی مدل الزامات پیاده‌سازی بازاریابی اجتماعی در ورزش‌های تفریحی کشور با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]

  • ورزش‌های تیمی ساخت واعتباریابی پرسش‌نامة بازاریابی عصبی در باشگاه‌های ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]

  • ورزش همگانی پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]

  • وزارت ورزش‌وجوانان تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاه‌های بدن‌سازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]

  • وضعیت محل زندگی مدل‌سازی نقش تعاملی ساختار پارک‌ها، محل زندگی و فعالیت ‌بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]

  • وضع موجود بررسی وضعیت توسعه‌یافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]

  • وفاداری نقش مسئولیت‌های اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]

  • وفاداری تأثیر ویژگی‌های کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]

  • وفاداری الکترونیک ارائة مدل کیفیت وب‌سایت‌های ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیت‌بدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]

  • وفاداری برند تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]

ه

  • هزینه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]

  • هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]

  • هم‌گرایی هم‌گرایی صادرات گروه کالا‌های ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]

  • هوادار ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]

  • هواداران تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]

  • هویت نقش مسئولیت‌های اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]

  • هویت بررسی عوامل تبیین‌کنندة زبان مطلوب مدیران سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]

  • هویت برند کاربرد کهن‌الگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]

  • هویت برند توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]

  • هویت هوادار نقش هویت هوادار و اهمیت برنده‌شدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]

  • هوشمندی سازمانی طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم‌ مدیریت استعداد و قابلیت هوشمند‌ی سازمانی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری در اداره‌های کل ورزش‌وجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]

  • هیئت‌مدیره نقش هیئت‌مدیرة باشگاه‌های فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]

  • هیئت‌های استانی بررسی وضعیت توسعه‌یافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]

  • هیئت‌های ورزشی تبیین و پیاده‌سازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌ها در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی هیئت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]